Opona letnia osobowa UNIROYAL RAINSPORT 3 205/55R16 91 H Wstecz
letnia Pokwiększ zdjęcie



Produkt fabrycznie nowy, nie posiada wad
Produkt jest dopuszczony do obrotu w RP
Dlaczego MY?
  • fachowość i profesjonalizm
  • wieloletnie doświadczenie
  • kompleksowa obsługa
  • nienaganne opinie klientów
  • krótkie terminy realizacji zleceń
  • wysoka jakość usług
Producent: UNIROYAL
Nazwa: RAINSPORT 3
Rozmiar: 205/55R16 91 H 
Sezon: opony letnie
Rodzaj: osobowe
Informacje dodatkowe: Produkcja zwykle 2018 lub 2019 rok.
Wzmocnienie:
Dostępność:
Wysyłka:
?
Dostawa: ?
  • Wyśmienite zachowanie na mokrej nawierzchni podczas jazdy i hamowania
  • Nowoczesna Technologia Skóry Rekina
  • Unikalny sportowy design
  • Asymetryczny wzór bieżnika z zoptymalizowany pod kątem zachowania na mokrej nawierzchni
  • Produkt grupy Continetnal
Nasza cena 266.91 zł (cena brutto z VAT) Dostawa już od 8,75 zł brutto / 1 szt
Ilość szt.
Towar w nienaruszonym stanie możesz
zwrócić w ciągu 14 dni
Opony letnie Uniroyal Rainsport 3 to nowa propozycja na koncernu Continental na sezon 2014.

Opona charakteryzuje się bardzo nowoczesnym, asymetrycznym wzorem bieżnika. Na etapie konstrukcji opony postarano się połączyć zalety opony asymetrycznej i kierunkowej w jednym wzorze bieżniak, dzięki czemu uzyskano kilka kluczowych zalet m.in. doskonała ochronę przed aquaplaningiem, skrócono względem poprzedniczki drogę hamowania, uzyskano doskonałą przyczepność na zakrętach oraz niski poziom hałasu przez cały cykl eksploatacji opony.

Przy konstrukcji opony  wykorzystano innowacyjną Technologię Skóry Rekina ( SST ), która dzięki strukturze drobnych żeber zapewnia szybkie odprowadzanie wody i doskonałą ochronę przed zjawiskiem aquaplaningu. Doskonałym potwierdzeniem wyjątkowych parametrów opony na mokrej nawierzchni jest nota etykietowa A dla hamowania na mokrej nawierzchni.

Podczas montażu należy pamiętać, że opona Uniroyal Rainsport 3 jest oponą asymetryczną, a nie oponą kierunkową. Oponę montuje się w taki sposób, aby oznaczenie na boku opony OUTSIEDE było widoczne od czoła felgi.
I. Firma Continental Opony Polska Sp. z o.o. (zwana dalej COP) gwarantuje, że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. II oraz pkt.VI i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.

II. Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.

III. Ewentualne reklamacje winny być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data pozostawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

IV. Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.

V. COP załatwi reklamację na wadliwe opony według własnego uznania tj.:
- dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon.
- zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.

VI. Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu, udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu, do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI. Za wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej w pkt.VII, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony, przy czym zużycie to oblicza się według następującego wzoru:

A= procentowy wskaźnik zużycia opony który zaokrągla się do pięciu procent.
B= średnia głębokość bieżnika zmierzona w trzech punktach i wyrażona w milimetrach.
C= głębokość bieżnika nowej opony wyrażona w milimetrach.

VII. Konsumentom przyznaje się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu - o ile nie upłynął jeszcze okres gwarancyjny ustalony według postanowień pkt II i pkt VI:
a) rekompensatę za wadliwą oponę w wysokości 100%
b) rekompensatę za montaż i demontaż opony według stawek określonych przez COP (nie dotyczy opon z OE)

VIII. Na wniosek reklamującego COP zrekompensuje kupno dętki i/lub ochraniacza, jeżeli ich uszkodzenie nastąpi w wyniku wady opony.

IX. COP nie odpowiada za uszkodzenia wynikające z:

- nieprawidłowego przechowywania opon
- założenia opony na obręcz o nieodpowiednim rozmiarze lub typie, bądź na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana
- użycie nieprawidłowego wymiaru dętki lub zaworu, używania opony niezgodnie z jej przeznaczeniem lub parametrami technicznymi
- uszkodzenia opony w związku z nieprawidłowym montażem lub demontażem
- przedwczesnego lub nieregularnego zużycia spowodowanego złym stanem technicznym pojazdu (niewyważenie, uszkodzone hamulce, zawieszenie itp.)
- eksploatacji opon z nieodpowiednim ciśnieniem wewnętrznym w porównaniu ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi i/lub ze specyfikacją techniczną producenta opon
- mechanicznego lub chemicznego uszkodzenia opon, sportowej eksploatacji opon (wyścigi, rajdy)
- uszkodzenia opony w związku z wystąpieniem innych okoliczności (pożar, wypadek, przegrzanie, siła wyższa, itp.)
- używania opon poniżej dopuszczalnej głębokości bieżnika
- naprawiania opony (wulkanizacja) poza producentem
- przeciążania pojazdu
- uszkodzenia obcym przedmiotem między dwoma kołami (koła bliźniacze)

X. COP nie pokrywa odszkodowania za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady opony.

XI. Nie podlega reklamacji opona, która nie posiada numeru DOT l/lub numeru seryjnego.