Opona letnia osobowa MICHELIN PRIMACY 4 205/55R16 94 V XL Wstecz
letnia Pokwiększ zdjęcie



Produkt fabrycznie nowy, nie posiada wad
Produkt jest dopuszczony do obrotu w RP
Dlaczego MY?
  • fachowość i profesjonalizm
  • wieloletnie doświadczenie
  • kompleksowa obsługa
  • nienaganne opinie klientów
  • krótkie terminy realizacji zleceń
  • wysoka jakość usług
Producent: MICHELIN
Nazwa: PRIMACY 4
Rozmiar: 205/55R16 94 V 
Sezon: opony letnie
Rodzaj: osobowe
Informacje dodatkowe: Produkcja zwykle 2018 lub 2019 rok.
Wzmocnienie: XL
Uwagi: VOL
Dostępność:
Wysyłka:
?
Dostawa: ?
Nasza cena 1499.00 zł (cena brutto z VAT) Dostawa już od 8,75 zł brutto / 1 szt
Ilość szt.
Towar w nienaruszonym stanie możesz
zwrócić w ciągu 14 dni
PRZEDMIOT GWARANCJI I GWARANT

1. Przedmiotem gwarancji udzielanej zgodnie z postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej są opony marki Michelin, BFGoodrich, Kleber, Kormoran, Tigar i Riken przeznaczone do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych zwane dalej Wyrobami.
2. Gwarantem w rozumieniu niniejszej karty gwarancyjnej jest Michelin Polska S.A. z siedziba w Olsztynie,ul. Leonharda 9, 10-454 Olsztyn.
3. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

OKRES GWARANCJI


1. Gwarancja obejmuje użytkowanie Wyrobu do zużycia oryginalnego bieżnika do poziomu wskaźnika TWI*, po osiągnięciu którego Wyrób uznany jest za zużyty lub do 10 lat licząc od daty produkcji wyrobu.
*TWI - wskaźnik dopuszczalnego zużycia rzeźby bieżnika = 1,6 mm, umieszczony w kanałach na obwodzie opony, przeznaczony do wizualnej oceny zużycia opony. Zużycie do wskaźnika TWI = zużycie co najmniej w jednym miejscu na obwodzie opony.
WARUNKI ROZPATRZENIA GWARANCJI
1. Warunkami rozpatrzenia gwarancji są:
a) wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu opracowanym przez Gwaranta,
b) dostarczenie reklamowanego Wyrobu,
c) przedłożenie Karty Gwarancyjnej,
d) przedłożenie dowodu zakupu Wyrobu,
e) na  żądanie przyjmującego reklamacje lub Gwaranta - udostępnienie pojazdu do oceny stanu technicznego przez Gwaranta.
Wszystkie powyższe warunki musza być spełnione łącznie.
2. Wszelkie reklamacje mogą być składane w punkcie sprzedaży, w którym wystawiono kartę gwarancyjna lub w punkcie sprzedaży ogumienia wskazanym przez Gwaranta.
3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 1 i 2.
4. Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nie uznaniu reklamacji, nie służy odwołanie do Gwaranta.
5. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasowa niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.
6. W przypadku uznania reklamacji dokonuje sie wymiany Wyrobu na fabrycznie nowy, jeżeli wada ujawniła się do 2 lat licząc od daty sprzedaży wyrobu. Jeżeli wada ujawniła się w późniejszym okresie następuje częściowe uznanie reklamacji proporcjonalnie do nie zużytej części bieżnika. W przypadku, gdy Gwarant nie ma możliwości wymiany Wyrobu na taki sam fabrycznie nowy wskutek zakończenia produkcji Wyrobu, Klient ma prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupu Wyrobu.
7. Złożenie reklamacji w sposób określony w punktach 1 i 2 oznacza akceptacje warunków gwarancji określonych w niniejszym dokumencie.

SYTUACJE NIE OBJETE GWARANCJĄ


1. Niniejsza gwarancja nie są objęte jakiekolwiek Wyroby naprawiane, bez względu na sposób i zakres naprawy oraz na osobę, która naprawiała Wyrób.
2. Niniejsza gwarancja nie są również  objęte wyroby uszkodzone wskutek, miedzy innymi:
a) nieprzestrzegania wymogów eksploatacyjnych dotyczących Wyrobów, określonych przez Gwaranta,
b) nieprawidłowego montażu lub demontażu, np. bez użycia pasty monterskiej,
c) nieprawidłowej eksploatacji Wyrobu,
d) eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, np. zamontowania Wyrobu na niewłaściwej albo uszkodzonej obręczy,
e) złego stanu technicznego pojazdu, w tym nieprawidłowej geometrii zawieszenia, wadliwej zbieżności kół, wadliwych, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, hamulców, sprężyn albo innych elementów zawieszenia,
f) uszkodzeń mechanicznych: przecięć, przebić, w tym w szczególności spowodowanych uderzeniem bieżnikiem, barkiem lub bokiem opony w przeszkodę,
g) przeciążania Wyrobu i eksploatacji z niewłaściwym ciśnieniem (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nieprawidłowego przechowywania Wyrobu, w tym nie zabezpieczenia go przed działaniem ognia, substancji  żrących, ropopochodnych, ozonu oraz działaniem temperatur powodujących degradacje gumy,
i) nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta,
j) nieprawidłowej techniki jazdy, a w szczególności gwałtownego hamowania i przyspieszania  powodującego spalanie bieżnika oraz jazdy z zablokowanymi kołami,
k) wypadku drogowego,
l) umyślnego działania powodującego uszkodzenie Wyrobu,
m) użycia Wyrobu w zawodach sportowych lub do współzawodnictwa mającego cechy współzawodnictwa sportowego, w tym w szczególności amatorskich lub zawodowych
wyścigów.

WYMOGI EKSPLOATACYJNE OPON NA POJEZDZIE


1. W celu prawidłowej eksploatacji Wyrobów użytkownik zobowiązany jest przestrzegać wszystkich poniższych zasad:
a) montować na pojeździe opony dokładnie tego rozmiaru, nośności i maksymalnej prędkości jakie są określone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montować na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nośności, symbol prędkości,konstrukcja, rzeźba bieżnika),
c) dla pojazdów z napędem na cztery koła tego samego rozmiaru, montować wszystkie cztery opony nowe oraz jednego typu (rozmiar, indeks, nośności, symbol prędkości, konstrukcja, rzeźba bieżnika),
d) opony po zamontowaniu na obręcz wyważyć dynamicznie,
e) ciśnienie w ogumieniu mierzyć nie wcześniej niż  po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu, raz na miesiąc i przed każdą długą trasą
f) eksploatować Wyroby stosując zalecane przez producenta pojazdu ciśnienie wewnętrzne w oponach w odniesieniu do obciażenia eksploatacyjnego pojazdu, (informacje te są dostępne w punktach sprzedaży opon, katalogu producenta oraz u Przedstawicieli Techniczno-Handlowych Grupy Michelin),
g) eksploatować Wyroby, stosując odpowiednie do rozmiaru Wyrobu rozmiary obręczy,
h) montować i demontować Wyroby wyłącznie w autoryzowanych serwisach obsługi,
i) eksploatować Wyroby z zachowaniem nominalnego obciążenia i ciśnienia eksploatacyjnego i zasad szczególnej staranności,
j) wyważać dynamicznie i rotować wyroby na pojeździe po przejechaniu od 7.000 km do 10.000 km,
k) przy wyborze i zakupie Wyrobu zasięgać u sprzedawcy informacji o Wyrobie i sposobie jego eksploatacji.