Opona letnia osobowa HANKOOK KINERGY ECO K425 155/70R13 75 T Wstecz
letnia Pokwiększ zdjęcie



Produkt fabrycznie nowy, nie posiada wad
Produkt jest dopuszczony do obrotu w RP
Dlaczego MY?
  • fachowość i profesjonalizm
  • wieloletnie doświadczenie
  • kompleksowa obsługa
  • nienaganne opinie klientów
  • krótkie terminy realizacji zleceń
  • wysoka jakość usług
Producent: HANKOOK
Nazwa: KINERGY ECO K425
Rozmiar: 155/70R13 75 T 
Sezon: opony letnie
Rodzaj: osobowe
Informacje dodatkowe: Produkcja zwykle 2020 lub 2021 rok.
Wzmocnienie:
Dostępność:
Wysyłka:
?
Dostawa: ?
Nasza cena 139.12 zł (cena brutto z VAT) Dostawa już od 8,75 zł brutto / 1 szt
Cena katalogowa 198.74 zł
Ilość szt.
Towar w nienaruszonym stanie możesz
zwrócić w ciągu 14 dni
Opony osobowe letnie Hankook z serii Kinergy Eco K425 zostały zaprojektowane z wykorzystaniem technologii Kinergy Eco,  której głównym celem jest zminimalizowanie oporów toczenia i w związku z tym obniżenie zużycia paliwa. Technologia ta wykorzystuje nowoczesne materiały, takie jak nanocząsteczki krzemionki, która poprawia także przyczepność opony na nawierzchni pokrytej warstwą wody.Producent opony położył duży nacisk na osiągnięcie maksymalnego komfortu użytkowania. Cel został osiągnięty dzięki zastosowaniu oryginalnej technologii kontroli wibracji – dzięki temu jazda jest wyjątkowo przyjemna.

Hankook Kinergy Eco K425 to nowa jakość opon koreańskiego producenta. Wysoką jakość tych opon potwieradzają duże nowych aut, które opuszczają fabryki wyposażone w to ogumienie.
1. Gwarancji udziela się na 24 miesiące od daty zakupu, lecz nie dłużej niż do momentu zużycia bieżnika, co wykazuje wskaźnik zużycia bieżnika (TWI). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikające z winy producenta. Opona jednostronnie lub częściowo zużyta do wartości TWI jest traktowana jako całkowicie zużyta i nie podlega gwarancji.

2. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane:
- uszkodzeniem mechanicznym (przebicia, przecięcia)
- nieprawidłową eksploatacją
- nieprawidłowym montażem
- złym stanem technicznym pojazdu
- nieprawidłowym przechowywaniem

3. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon.

4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.

5. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad lub zwrot środków pieniężnych za zakup towaru.