Opona zimowa osobowa BARUM POLARIS 3 155/80R13 79 T Wstecz
zimowa Pokwiększ zdjęcie



Produkt fabrycznie nowy, nie posiada wad
Produkt jest dopuszczony do obrotu w RP
Dlaczego MY?
  • fachowość i profesjonalizm
  • wieloletnie doświadczenie
  • kompleksowa obsługa
  • nienaganne opinie klientów
  • krótkie terminy realizacji zleceń
  • wysoka jakość usług
Producent: BARUM
Nazwa: POLARIS 3
Rozmiar: 155/80R13 79 T 
Sezon: opony zimowe
Rodzaj: osobowe
Informacje dodatkowe: Produkcja zwykle 2020 lub 2021 rok.
Wzmocnienie:
Dostępność:
Wysyłka:
?
Dostawa: ?
  • Wysoka odporność na zużycie
  • W oponie zastosowano technologię "śnieżnych łapaczy", umożliwiająć w ten sposób poprawę trakcji
  • Atrakcyjny stosunek ceny do jakości.
Nasza cena 156.21 zł (cena brutto z VAT) Dostawa już od 8,75 zł brutto / 1 szt
Ilość szt.
Towar w nienaruszonym stanie możesz
zwrócić w ciągu 14 dni
     Czeski producent opon na sezon zimowy 2011/2012 zaproponował Klientom nowy wzór bieżnika Polaris 3. Jest to produkt z klasy budżetowej, przeznaczony dla Klientów, dla których oprócz atrakcyjnej ceny, liczy się także dobry poziom bezpieczeństwa w warunkach zimowych. Biorąc pod uwagę pełną ofertę producentów opon, marka Barum, należąca do koncernu Continental, z całą pewnością oferuje Klientom bardzo atrakcyjny stosunek ceny do jakości.

     W oponie zastosowano technologię "śnieżnych łapaczy", które utrudniają przesuwanie się warst śniegu w rowkach opony, umożliwiająć w ten sposób poprawę trakcji i hamowania na ośnieżonych drogach. Poprawa tych kwestii odbyła się bez kompromisu w kwestii komfortu jazdy i odporności na zużycie - dzięki czemu opony Barum Polaris oferują nadal wysoki poziom komfortu podróżowania i wykazują się wysoką odpornością na zużycie, umożliwiając uzyskiwanie oszczędności podczas eksploatowania produktu. 

    Barum to firma wywodząca się z Czech, która należy do koncernu Continentala. Opony konstruowane przez naszych południowych sąsiadów, są dostosowane do klimatu panującego w naszej częsci Europy, dlatego też cieszą się one uznaniem polskich Kierowców. Jakość opon potwierdziły także testy ADAC, gdzie w 2011 roku podczas testów opon w rozmiarze 195/65R15 Barum uzyskał status opony polecanej.
I. Firma Continental Opony Polska Sp. z o.o. (zwana dalej COP) gwarantuje, że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. II oraz pkt.VI i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.

II. Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.

III. Ewentualne reklamacje winny być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data pozostawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

IV. Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.

V. COP załatwi reklamację na wadliwe opony według własnego uznania tj.:
- dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon.
- zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.

VI. Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu, udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu, do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI. Za wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej w pkt.VII, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony, przy czym zużycie to oblicza się według następującego wzoru:

A= procentowy wskaźnik zużycia opony który zaokrągla się do pięciu procent.
B= średnia głębokość bieżnika zmierzona w trzech punktach i wyrażona w milimetrach.
C= głębokość bieżnika nowej opony wyrażona w milimetrach.

VII. Konsumentom przyznaje się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu - o ile nie upłynął jeszcze okres gwarancyjny ustalony według postanowień pkt II i pkt VI:
a) rekompensatę za wadliwą oponę w wysokości 100%
b) rekompensatę za montaż i demontaż opony według stawek określonych przez COP (nie dotyczy opon z OE)

VIII. Na wniosek reklamującego COP zrekompensuje kupno dętki i/lub ochraniacza, jeżeli ich uszkodzenie nastąpi w wyniku wady opony.

IX. COP nie odpowiada za uszkodzenia wynikające z:

- nieprawidłowego przechowywania opon
- założenia opony na obręcz o nieodpowiednim rozmiarze lub typie, bądź na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana
- użycie nieprawidłowego wymiaru dętki lub zaworu, używania opony niezgodnie z jej przeznaczeniem lub parametrami technicznymi
- uszkodzenia opony w związku z nieprawidłowym montażem lub demontażem
- przedwczesnego lub nieregularnego zużycia spowodowanego złym stanem technicznym pojazdu (niewyważenie, uszkodzone hamulce, zawieszenie itp.)
- eksploatacji opon z nieodpowiednim ciśnieniem wewnętrznym w porównaniu ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi i/lub ze specyfikacją techniczną producenta opon
- mechanicznego lub chemicznego uszkodzenia opon, sportowej eksploatacji opon (wyścigi, rajdy)
- uszkodzenia opony w związku z wystąpieniem innych okoliczności (pożar, wypadek, przegrzanie, siła wyższa, itp.)
- używania opon poniżej dopuszczalnej głębokości bieżnika
- naprawiania opony (wulkanizacja) poza producentem
- przeciążania pojazdu
- uszkodzenia obcym przedmiotem między dwoma kołami (koła bliźniacze)

X. COP nie pokrywa odszkodowania za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady opony.

XI. Nie podlega reklamacji opona, która nie posiada numeru DOT l/lub numeru seryjnego.